ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας, το www.prokrob.gr  διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  1. Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. (ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΜΜΕΣΑ)  Η χρέωση της κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.prokrob.gr  έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Σας δίνεται η δυνατότητα πληρωμής και με άτοκες δόσεις βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής., Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της συνεργαζόμενης εταιρείας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών Euronet, όπoυ και θα σας ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας σας.
    Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
    Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από τη τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία σας.
  2. Αντικαταβολή (μόνο με μετρητά) τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2,00 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%). Η δυνατότητα αντικαταβολής ισχύει σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας και για παραγγελία έως €500. 
  3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς:

 

 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ IBAN: GR6601100750000007575604355 ( ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΡΟΜΠΑ )  

 

 

  1. Η παραγγελία σας θα είναι σε κατάσταση αναμονής μέχρι την επιβεβαίωση της τράπεζας ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Συνήθως ο χρόνος αναμονής για τη λήψη επιβεβαίωσης είναι μέχρι 3 εργάσιμες. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα αντίγραφο του καταθετηρίου μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] . Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε την ημερομηνία, τη τράπεζα, και την αιτιολογία κατάθεσης, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και ένα τηλέφωνο στην ανωτέρω ηλεκτρονική διεύθυνση.
    Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.


7.3 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ / ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για τη ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, τη τιμή, τη ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος.
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά τη καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει τη λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει τη πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του (σε περίπτωση που είναι μέλος).

Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

 

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί. Παρακαλώ δείτε λεπτομέρειες παρακάτω.

 

Αριθμός παραγγελίας: XXXX XXXX XXXXX


Στο email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, σας έχει αποσταλεί ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα (email) με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας που υπήρχαν στην προηγούμενη σελίδα (παρακαλούμε ελέγξτε το email σας).